Eesti Terviserajad
3D kaart + neljavärvitrükk ja veebileht
space folk space
märts 2006
Eesti Terviseradade projekt on Merko Ehituse, Eesti Energia, Hansapanga, Kultuuriministeeriumi ja Eesti Suusaliidu algatatud ettevõtmine Eesti looduslike sportimiskeskuste uuendamiseks. Eesmärk on tugevate brändide abil luua uus kaubamärk. Olemasoleva logo visuaalne fikseerimine - logo kasutusjuhend (vaata SIIT), veebileht (vaata SIIT) ja mõned trükised ja plagud kasutamiseks messidel ja üritustel, jms.


Võru Folk
kahe värviga festivalitrükised
space folk space
mai 2004
Plakatid, flaier, pilet, rinnasildid, tänukiri ja särk. Vastupidiselt traditsioonilisele Võru folkloorifestivali kujundusele loobusin fotodest. Festivali läbiv teema oli sepatöö, selle pärast domineerib plakatil ka ruumiline hobuseraud. 3D ja rahvuslik tekstuur, rohkelt fonte ja nihkes värvikihid võtavad kokku kujunduse kontseptsiooni.


Viljandimaa
võistlustöö Viljandi piirkonna turismiturunduse visuaalse tunnusgraafika konkursile
space viljandimaa space
juuli 2003
Elu tuksub siin piirkonnas ürgses rütmis. See on eelkõige aastatuhandeid kestnud looduse rütm... Enamasti seostub rütm inimestele muusikaga - lemmikviisiga, mida vilistatakse või mille rütmis jalga kõigutatakse. Rütm võib olla aga ka visuaalne - tajutav looduses: rütmiliselt tõusvad ja langevad nõlvad, erineva kõrgusega puud, lainetus veel, või inimese kätetööna tekkinud: tänavalaternate rivi, raudteerööpad, plankaaiad jne. Ürgne rütm – midagi arhailist, midagi minimalistliku – puulaastu keerdumine. Inimtegevus ja kultuur on meie vööndis tihedalt seotud puiduga, puidust on meie mööbel, puidust olid meie majad ja puidust on ka rahvapillid. Laast seob inimtegevuse ja looduse. Puulaast on traditsioonide sümbol. Laastul on oma rütm.

Rütm jäi siiski kõigest rütmiks ja töö ei pälvinud zürii äramärkimist, siiski on see üks minu lemmikuid. (Võidutöö leiad SIIT)


Viljandi Linnavalitsus
kaks värvi + kuld
space viljandi space
november 2001
Koostöö sai alguse Viljandi tunnusgraafika konkursi võidutööst. Kolmele värvile konstrueeritud lahendus annab vanale vapile uue dimensiooni. Tunnusgraafika on mõeldud kasutamiseks Viljandi Linnavalitsuse poolt välja antavatel visuaalse kommunikatsiooni vahenditel, nagu dokumendid, trükised, veeb, suveniirid jne. Mitme aasta jooksul valmis lisaks igapäevasele tarbegraafikale ka hulgaliselt trükiseid ja stiilne piletikomplekt avalike ürituste ja teenuste tarvis. Oma panus sai antud ka Viljandi linna kodulehe valmimisel www.viljandi.ee.


Cirkus - visuaalse kommunikatsiooni agentuur
kolm värvi, siiditrükk
space cirkus space
august 2001
Vana ütlemine peab ka tänapäeval paika - rahvas vajab tsirkust ja leiba. OÜ Cirkus ei paku leiba, pakume kvaliteestset kujundust, mis loodetavasti mõnegi inimese rahulolevaks muudab. Visuaal on kõike muud kui ametlik ja asjalik - jõulised ja toored värvid, suur kontrast ja jutustavad illustratsioonid.


Tartu Ülikooli Kliinikum
kahevärvitrükis konverentsimaterjalid
kliinikum
märts 2000
Rahvusvahelise konverentsi "Quality in Health Care" kujundustes on seatud tingimuseks lahendada kujundused minimaalsete värvidega. Pakett koosnes pappkohvrist, konverentsi registreerimislehest, kavast, märkmepaberist, rinnasiltidest ja kõnede kogumikust (96 lk - liimköide). Lisaks oli kujundatud konverentsi graafikaga A4 ümbrik. Kujundused vahendas ja trükkis trükikoda Triip.


Class X Furniture
klantstrükis kohtlaki ja fooliumtrükiga
space CXF space
jaanuar 1998
Hinnas kokku ei hoitud - pooleksvolditav A3 on kaetud rammusa neljavärvitrükiga. Välimine must külg on eksklusiivsuse lisamiseks kohtlakiga mummukirjaliseks kaunistatud, ettevõtmise nimi on lisatud fooliumkullaga. Seestpoolt on lakitud ainult fotode osa. Samas võtmes on kujundatud ka visiitkaardid.

mail: heiko@cirkus.ee | tel: 516 3339 | www.cirkus.ee